Geek in a box - Beginning of the saga



Nu är bloggen alltså startad. Jag tycker faktiskt att jag förtjänar lite cred för att ha gjort en så fin header, haha.

Varför 'Geek in a box' ? .. jadu.. jag skulle hjälpa min kära moder att flytta en låda, vilket gjorde att jag svarade ja, och ordvitsigt tänkte jag "va finurligt om man svarade jalåda" som heter yexbox på engelska  vilket ledde till box, och samtidigt filosifilurade över att jag vill spela mario world fast mitt nintendo vill inte sammarbeta och ja.. en tanke leder till en annan, 

tam tam tam taaa

Geek in a box ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lite cred? Du förtjänar en hel del cred för headern :P

2009-08-04 @ 23:22:45
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0