Måndag

jag är så otroligt oinspirerad till skola idag. Ni anar inte. Men, vanligtvis har man ju idrott på måndagar men inte detta år! (inte i skolan i alla fall). Ikväll kommer Eva förbi och vi ska gymma tillsamans. WOHU! :) Jag är pepp på att gymma igen. Sommaren blev ju inte riktigt den tränings-sommaren som jag hade tänkt mig, men what the hell. Nu ska det banne mig bli allvar! haha. Kanske skulle ta och börja på spinning igen. humhum.
Sitter och pressar blink 182 ur högtalarna så att man vaknar lite. Glad musik = Ger glatt humör? Ungefär så tänkte jag lite. Evigheter sen jag lyssnade på dom. haha

Men, någon vill vara snäll mot mig eftersom jag har sovmorgonar (säger man så? sovmårnar kanske?) fram till 11 på måndagar och halv 1 på torsdagar. YESBOX! Kan det bli bättre? Jag tror inte det. Men tisdagar blir jobbiga. 8 - 5. kul..

Så, nu har jag varit en duktig flicka och visat mitt (o)organiserade schema. För att vara helt ärlig har jag noll koll eftersom jag slarvade bort det så just nu lever jag på att Natasa och Andreas vet vad  var och när allt är hehe. (vilken tur att mobiler finns haha)
Imorgon ska jag i alla fall till Rockville och göra min musikteoriläxa. Den är as svår men, det kommer bli grymt.

Kanske man skulle ta och klä sig lite ordentligt, städa undan frukosten och sån't där. Igår var det tårtkalas/födelsedagsfirande och den här helgen som kommer blir det ännu en födelsedagsfest. Herregud, känns som att alla i hela världen fyller år i aug/men mest i september.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0