Yesbox, i veckan händer det




ska äntligen till frissan. jag ser ju för jävlig ut just nu, behöver färga och klippa. Har aldrig färgat hos en frisör så är lite skeptisk, men det blir säkert jättebra. Tur att man har en mamma som håller med en så man får lite sponsring att betala det hela XD . Ska nog spara längden på håret,men lite mer taggit, typ. Antar något som påminner om det på bilden. Men ska googla lite :) Jag har haft ett antal olika frissyrer och färger :p somliga mindre lyckat haha (som när jag hade orange.. illa)

åh, och så ska man väll till gymmet snart igen. Har inte varit så inspirerad på senaste, men nu börjar jag känna att jag har spring i benen som man säger. Nåja, dags att ringa till frissören, bums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0