Hej världen.

Förlåt att jag vart sån bitterf**** på senaste tiden. Men ibland tappar man fotfästet och faller likt Alice i ett hål av diffusa nyanser och abstrakta miljöer. Upp blir ned och Ja blir Nej. Kanske tycker ni att jag verkar bli tokig. Men så är inte fallet. Jag känner bara inte för att måla min mur med massa graffiti så att folk tittar på bilderna och beundrar dom istället för att ifrågasätta varför den där jävla muren finns där över huvud taget. Jag är berlinmuren. Den ena halvan av mig är omedveten om världen. Den andra knegar på och likt förbannat vill den rivas för att ge världen en chans att som en varm och trygg filt bara svepa in mig och om det regnar så blir det inte gud som pissar på en utan istället små vattendroppar som mysigt smattrar mot fönsterglaset och man tycker att det är ganska så trevligt för det tillsamans med Te är väldigt mysigt. Helst kryddat med en Johnny Depp film.



Jag borde bli Gud. Så jävla bra är jag.
" ha .... ha.... ha"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0