om plikter och stolthet.

Jag vet inte vad jag ska göra. Min världsbild förstördes lite igår. Jag tror inte riktigt ens föräldrar själv inser hur korkade de låter ibland. Och om de gjorde det skulle vara tysta för dom vill framstå som smarta.
För allt jag hörde var BLABLABLABLA och sen "du ska plugga efter gymnasiet" som knorr på det hela. Ville kräkas på hela samtalet för det gav lixom ingenting. Bara massa sura uppstötningar som handlade om att dom inte hade några konkreta nackdelar till att ta ett år att jobba och resa mer än att "vad onödigt att göra det nu och det kan du göra sen".

Jag vet inte vad jag ska göra.
Så länge man bor hemma är man inte egen. Inte heller fri.

Men en sak var iaf lite sinnesvridande.
"Ska du jobba inom reklam? Lisa. Bara massa människor som hela tiden vill ha mer pengar vill jobba med reklam för det är det enda det handlar om. Och sån är inte du."

Nähe.
Jävla helvete fucking gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
Jag kan lika gärna lägga händerna mot öronen och skrika LALALALALA.
Veem fan bryr sig lixom.


Kommentarer
Postat av: Jen

Tävlingen om en Jackson Tee är avslutad. Kom in och se vem som vann! :)

2009-11-05 @ 11:39:15
URL: http://lolamay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0