-



Vill boka tatuerartid och få tatueringen gjord. Men hur vet man vart man ska dra lixom? Ska man åka till ett ställe man aldrig varit på eller ett där man känner dom lite? Vet inte hur duktig han är heller.. Men det borde ju inte vara något problem. Den är inte direkt svår att göra. Jag tror jag vill satsa på att få den gjord så att det blir en överraskning på lillebrorsans födelsedag. Haha, släkten kommer att bli ganska så jätteförvånade. Meen det kommer att bli kul!
De sa till mig att det skulle gå på 500 kr. Det är ju inte farligt. Nästa månads lön.
Jag är taggad ! :D hahah.

 

 


Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Det finns ett bra ställe vid Hökarängen -- House of pain (ja, titeln skrämmer mig något) -- som jag ska gå till. Det blir i och för sig rätt långt för dig att åka, men de har rätt bra priser (min kompis tatuerade fyra stora tassar för 1500:- och på andra ställen skulle priset ha kunnat hamna på över 3000).

2009-10-08 @ 15:56:05
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0