Helgen

.. har varit riktigt kul! Fredagens spelning gick väldigt bra vågar jag påstå. Det kändes kul och fick positiv respons, så jag är mycket nöjd. Var hemma vid 11 nångång, heelt okej. Fick träffa lite musiker också - Syster Sol, Edit Backlund och en till duktig tjej som jag just nu inte kommer på namnet på.. *tomatoface*
Vilket fall som helst var det väldigt inspirerande,de berättade om sin karriär och hur de gick till väga för att komma dit de är idag. Helt sjukt.

.. och igår vart väldigt trevlig. Händelserik kan man nog också säga. Träffade Sofia och köpte jättefin mosaik (!) så nu ska jag göra en awesome tavla hade jag tänkt. Efter det vilade jag hemma några timmar, träffade Max och tog några öl sedan vandrade vi vidare och träffade Sandra och för att fortsätta öla. Och på vägen hem pratade jag med Oskar och Fred, så mötte dom i Liljeholmen och käkade / chill. Kom hem vid tre ungefär.

Lisa happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0