Jadu,



För tillfället är mitt liv inte speciellt intressant, blir mest en massa plugg. plugg plugg plugg, speciellt i och med att jag repar 2 kvällar i veckan så tar det mycket av ens fritid. Vilket suger, men så är det bara. Nästa vecka, sen blir det LOV! Så underbart härligt. Jag funderar redan på vad jag ska ta mig tid att inte göra. (Jag ska inte vakna tidigt, jag ska inte röra en skolbok osv). Egentligen är det tänkt att jag ska läsa historia nu men jag tar rast.

Och så har det hänt mig igen. Ett av de där sakerna jag absolut hatar.
Att inte hitta det man letar efter. Alltså det gör mig tokig. Vart fan ligger det nånstans!? Har ju rotat i alla jackor och i min väska och under massa papper och i chokladbollspaketet men likt förbannat var det inte där. Så jag bestämde mig för att suta leta och hoppas på att det dyker upp ändå.

Ungefär så har jag det just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0