Jag har shoppat :D





Shoppat i helgen!
En väldigt fin röd klocka
En paljettmössa
2 par skor
Ett par byxor
En jacka
En t-shirt

Som ni säkert förstår så har jag nästan inga pengar kvar. haha. Men det behövdes, jag behövde lite uppdatering. Speciellt jackan. PHU! Idag tänker jag nog plugga lite grann i sängen. (För den som inte vet så har jag bärbar dator så ligger alltid i sängen när jag är online. Det är nice.) Seven Nation Army på tv nu. klassiker. Jag har egentligen två böcker jag måste läsa ut för skolan, istället fom dom läser jag Hey Dolly. Den är jättebra! Känner igen mig lite. Vet inte om det är nåt bra eller dåligt. jaja..

Nu blire' frukost!

(funderar på att snickra ihop en ny header och design. Kanske inte helt fel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0