om kurvor

Alltså. Jag är så sjukt trött på alla anorexiabarn till kändisar som bara äter sparris. Och jag är trött på att affärer målar upp större storlekar som om de vore något 'onaturligt'. Hela den här cirkusen att man ska hitta sin storlek är ju bara löjlig egentligen. För helt plötsligt blev det där lilla numret på plagget den stora ångesten. En lapp som jag egentligen lika gärna skulle kunna klippa bort och så försvinner storleken på det. Nåja, varför denna bitterhet kanske ni undrar? Enkelt. Såg denna video och insåg hur sjukt fin kropp denna kvinna har. Och på något vis blev jag så glad att det finns en snygg, tränad och kurvig kvinna i branchen som inte ser ut som alla andra. Jag är verkligen inte en R&B tjej eller vad hon nu är, men gillade den här låten ändå. Den är snyggt skriven.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0