text,

>>Du är väldigt impulsiv, va?<<

Med en hur-fan-skulle-du-ha-råd-att-hyra-morrisey-för-en-privatkonsert-ton mellan bokstäverna. Jag kunde inte låta bli att rynka på näsan och känna hur mitt ego blev irriterad. Kanske han tror att vissa hjärnceller fattas bakom skallbenet på mig. Jag vet mycket väl att jag inte har råd att hyra in Morrisey för en konsert i mitt badrum. Men det skulle vara satans skönt. Jag skulle kunna ta ett bad, leka med skummet som bildades ovanför vattenytan och tända ljus som doftar ananas. Och Morrisey skulle kunna sjunga för mig under tiden jag schamponerar mitt hår.

>>Jag föredrar att kalla det spontan>> Svarade jag nonchalant.

Jag är inte efterbliven. Men ibland gillar jag att låta fantasin sköta snacket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0