Torsdag

Tjo cupcakes, kamrater och bekanta.

Har suttit i en timme och gjort en massa 'sista minuten' på en läxa. Käns väldigt högstadiet att i huvud taget säga att man har läxor. Men nåja.. likt förbannat måste de bli gjorda. (skriva noter är lagom kul)

På senaste tiden har jag bara känt mig trött och lite sliten. Lite less på hela världen också kanske, men mest för att den retas med mig och testar mina gränser. Och jag är inte på humör för det. Nej men, skämt å sido. Tack och lov är det torsdag idag ! :) Sova länge och repa med bandet på kvällen. Det är fint.

Idag ska jag prata med syo om mina framtidsplaner. Lite blandade känslor om det där. Men jag vet ju vad jag vill i alla fall, och det är ju bra. Funderar fortfarande på att jag skulle tycka att det vore kul att plugga utomlands. Men det är så mycket man måste lämna kvar i Sverige sånna fall, och om jag ska vara ärlig vet jag inte om jag vågar. En del av mig vill men så tänker man på allt man har här, som inte kommer att följa med dit. Nåja, jag ska i alla fall göra mitt bästa och sen får man se vart jag hamnar. Kanske inte blir av att jag kommer in på någon sån skola alls. (vem vet, "peppar, peppar" som min kära mor skulle säga)

Tog ett långt bad igår. Det var mycket skönt. All trubbel och bekymmer upplöstes i vattnet ungefär så idag är jag redo att ta över världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0