viktiga möten och planer.

idag ska jag på ett möte med CIS. (Center för International Studdies). Det är lite läskigt, men jag ser fram emot det ändå. Man vill ju hålla sig open minded. så, jag ska försöka få lite mat i magen, duscha, ordna lite så att jag är redo inför mötet, sen blir det skola. Jag har inte gjort allt skolarbete som jag skulle ha gjort.. men det är en process. Jag vet att jag ligger efter, men saken blir inte bättre av att göra många saker dåligt. Istället ska jag ta saken som det kommer. Igår gjorde jag en teoriläxa och drog till biblioteket för fakta till mitt projektarbete. Idag blir det att göra ännu mer teori, men behöver också göra 1) matematikläxa 2) ENGELSKA!

För att inte tala om att jag måste dra till banken. Helst idag, så ska försöka ordna det på morgonen. De öppnar 9.30

shit. det har gått knappt två veckor som myndig och jag är redan på bankbesök och annat som ingår i paketet. Nog käns det som att ens ego växt 10 cm i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0