ååh..

jag vet att jag inte borde sitta här. Jag borde istället plugga inför ljudteknikprovet. Men jag kan inte hjälpa det. Lektionerna har varit jättetråkiga och även om jag inte kan allt, så känns det så jobbigt att tvinga in sån't man inte helt förstår. Men mycket av de där kan jag nog redan, när det väl kommer till kritan. Lite kaffe, någonting sött och det kommer gå awesome.

uff.. dags att klä på sig lite kanske. Mjukisbyxor i all ära, me lite fancy vill man ju vara också.
Idag ska jag och kära mor åka till stan och shoppa.
Snart fyller jag ju åååår. gwaaah, helt sjukt va kul!

Jag mår så bra att jag täker skita i att vara orolig och bara ha det chill,
PUSS PÅ DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0