Efter gymnasiet..

Jag har lite idéer om vad jag vill göra. Och det är ju bra.
som det ser ut just nu är jag väldigt intresserad av att jobba inom PR/advertisement -- Art Director.
Jag tror helt enkelt att jag skulle vara bra på det :)

Funderar på utlandsstudier. Hittat en utbildning i Australien som är precis som den jag vill gå som är tre år. Det låter as kul! Så som det ser ut just nu ska jag söka till den. Men jag kommer sakna min familj och vänner i Sverige. Australien är ju så långt bort.. Men äsh. Det är värt att söka!
Jag är såklart också jätteintresserad i London. Det vore sjukt kul att plugga där. På torsdag ska jag på ett möte med en CIS konsult och prata om mina planer och vad jag vill göra efter gymnasiet.

men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0