En lista om mig

Jag har tråkigt, börjar skolan 8:40 .. så tänkte underhålla er med en egocentrisk om-Lisa-lista;


Vad heter du? Elisabet
I mellannamn? Antonia
Vart bor du? med min kära mor, lillebror, hund och Jan. (Styvpappa)
Trivs du där? Jodå, i lagom dos. ^_^
Brukar du läsa horoskop? Ibland i metro. Efter att jag har läst Elvis.
Har du körkort? nej.. har ingen att övningsköra med. Så tvivlar att det kommer bli av.
Äger du några Converseskor? 2.. eller kanske 3. Eller va det 4?
Favoritdjur? Min Ivar (hund), guldfiskar.
Vad spenderar du dina pengar på? Ojdå.. haha. på senaste tiden har jag inte kunnat spendera så mycket pengar (fattig student) men nu kommer första studiebidraget sen Juni! Då blir det att spendera pengarna på krogen och upplevelser skulle jag tro.
Senaste konserten? Way Out West
Sprit, cider, vin eller öl? beror på tillfället. Aldrig cider. ush.
Brukar du bli för full? Nej.
Antal kuddar i sängen? 3 <3
Kan du baka bullar? Nej.. haha aldrig gjort det.
Har du varit med i scouterna? oj oj.. ja faktiskt! Det skulle man inte kunna tro. Det var ett ambitiöst år i mellanstadiet?
Bläck eller blyerts? Bläck!
McDonald’s eller Burger King? (äter inte kött) Men BK har godare pommes.
Är du allergiskt mot något? Myggbett. (ja, skitjobbigt)
Äger du ett busskort? Ja.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Om jag dricker mjölk så är den grön. Men det är sällan jag gör det. (om det inte skulle vara med oboy eller fika. haha)
Hur ser du ut idag? Nyduschad så inte hunnit fixa mig ännu.
Nästa mål i ditt liv? Idag ska jag på CIS mässa och ta allt som det kommer efter det. Men vill bli AD. Om jag får drömma lite.
Vad såg du senast på tv? har Mtv igång nu (brukar starta tv:n med det på morgonen)
Hur svarar du i mobilen? "Lisa" eller typ "Hej"?
Vem ringde du senast? Jimmy
Vad sa den du ringde? nä lite allt möjligt. han vill starta ett musik-projekt och fråga om jag ville va med.
Vad innehåller din favoritnattmacka? På morgonen brukar jag ibland ta bord brödet i mitten av en brödskiva, steka "kanterna" som blir kvar, och sen när de börjar bli krispiga knäcker jag ett ägg som jag steker i mitten av brödet. Det är jättegott. Lägg på lite rocoula-sallad, fetaost om du har. Och sån där brun foccatia-sås (vet inte vad det heter.) MUMS! men det förutsätter att jag har tid att fixa någonting om morgonen.

HAR DU NÅGONSIN...
Bråkat med ditt husdjur: haha, det låter ju knäppt om jag säger ja. Jag kanske har blivit lite sur på honom ibland.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej. Inte nästa dag i alla fall.
Är du ensam nu: Ja.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: MJ. eller typ.. Lady Gaga. sånna där låtar som har rif på repeat hela låten. Drives me crazy.
Vill du gifta dig: kanske kanske.
Vill du ha barn: Mjo nån dag nån gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0