Flowers <3



Så här såg mitt rum ut för ungefär en vecka sedan. Detta är då de buketter jag fick när jag fyllde år.
Och nu när de blir lite vissna så inser jag att jag vill inte att dom ska dö utan jag vill ha hela mitt rum fyllt med massa blommor och regnbågsfärger och dofter och jag tycker det är jättemysigt. Så snart kommer jag ha växt-abstinens. Lite löjligt men sant. Så jag sitter och funderar på att jag ska försöka ha nån deal med mig själv om att alltid ha nån liten bukett på bordet iaf. Jag tycker det verkar som en bra deal
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-28 @ 14:07:42
Postat av: Anonym

Hallåå! Kul att du vill vara med i min veckansblogg.

Allt bra med mig, sj?

2009-09-28 @ 14:08:04
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0