gah

har lyckats dubbelboka mig. hatar det.

Min kära mor rusade in i mitt rum och sa att jag behövs som barnvakt medans hon och Jan handlar. Efter det ringer mormor och tydligen ska hon ha visning på sin lägenhet så hon vill att vi kommer och kollar på det, vilket egentligen inte var planerat att jag skulle göra, för samma veva som mamma kom in i mitt rum sa hon att vi behöver åka till stan och köpa saker inför mitt kalas och då råkade mormor slinka in där emellan. Och vad jag egentligen skulle göra innan allt det här över huvud taget kom på tal var träffa bandet och repa eftersom vi ska spela akustiskt på kalaset.  Och ha spelning på Tisdag. Så nu blev det ju lite kaos överallt.

vad gör ni när ni råkat dubbelboka er? ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0