good night







Nu ska jag sova.
Imorgon är jag ledig, yay! Det innebär plugga PA. hm. men det lär bli lite skoj i alla fall.

Men innan jag 'enter the dreamland' så vill jag bara säga; våga gå osminkad och våga bjuda på dig själv.

Det käns som att folk håller på att bli alldeles för stela, ytliga och rent ut sagt tråkiga. Är trött på "Facebook-komplex" och "unik-komplex". Dvs att man ska behöva känna ångest om ingen skrivit till dig på den där förbannade sajten och man måste ha över 300 på kompislistan som består mest av folk man träffade en gång när man var full eller typer som man inte orkar ringa så man addar dom på facebook istället och hjälper dom på sin Farmville för att på något vis inbilla sig att man ändå gör en god gärning och känna sig lite populär.

Du är vacker, du är unik och viktigast av allt; glöm inte att prioritera din egen lycka för du är viktigast i ditt liv och du förtjänar mer än två komentarer på facebook så se inte community-populäritet som ett tecken på framgång för ärligt talat, det betyder inte ett skit att ha 400 vänner på facebook. Bara att någon stackare är lika lurad och försöker desperat öka vännersiffran fastän vi egentligen aldrig kommer att ses mer.

natti natti sötnosar.

/ Geek in a box


Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Du har helt rätt i det du skriver :)

Synd bara att det är så få som faktiskt förstår det -- jag menar, hur många tjejer trycker inte upp brösten i kameran så fort man tar bilder på sig själv?

2009-09-30 @ 22:50:17
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0