Hej bloggen

sitter i sängen och lyssnar på Krunegård. Ibland mår man så bra av att höra hans texter. Som idag. Hela världen är så underbar..




ååh det är Fredag! :D så sjukt nice. Ikväll händer det visserligen inget, men det gör inget. Ska chilla och typ städa - och annat som jag borde ha gjort länge sen. På Tisdag börjar bandet sin andra (!) reptid, det är ju grymt :D Det är tydligen nån ungdomsgård på söder. Det blir ju as bra!

Jag är lite trött på att jag glömmer saker. Så jag har bestämt mig för att ha fötterna på jorden och faktiskt i alla fall försöka komma ihåg de där viktiga grejerna. Igår var jag slarvig för jag gjorde halvrätt. Men mest slarvig. Kan inte direkt ansträngt mig för att komma ihåg heller iofs. ush, nej nu minsann!

Igår regnade det på vägen hem, så jag passade på att plaska i vattenpölar lite extra mycket. Och idag snörvlar jag runt, behöver en kopp te.

Nu måste jag iväg till skolan,

kärlek!
Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0