Idag har jag..

Mår mycket bättre idag, tack och lov. hostar lite och sån't där förkylnings-mysigt fortfarande men jag har inte huvudvärk och jag kan vandra omkring i lägenheten utan att bli sjösjuk. Så det är ju bra.
För övrígt har jag varit väldigt duktig den här helgen.
Jag har..

- kollat upp lite fakta inför min redovisning imorgon
- börjat på mitt PA.
- kollat runt lite på skolor att eventuellt plugga i efter gymnasiet
- ställt mig i bostadskö
- städat garderoben
- gjort en fin organiserad hög med 'to do' dokument från skolan
- lekt med min nya korg <3
- och småstädat lite.

så, jag känner mig väldigt duktig faktiskt.
Idag måste Projektplanen vara inlämnad.
För att inte tala om engelskan som skulle va inlämnad igår men som jag helt glömt bort. fan.

men men ..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0