kaos, äventyr, men mest stress.

Gosh. Vad som började med stress slutade med kaos.
Jag va på tåget, hann bara åka två stationer (!) så säger de i högtalarna att det är nån gas/olycka så man kommer inte så mycket längre och att man måste ta ersättningsbussar för att komma till stan. Jag stiger av tåget och när det jag förut satt på har åkt hör man ett jättestort dån, och golvet börjar vibrera. Jag vart ju rädd nästan :O om jag hade varit på det där tåget hade jag lungt blivit skraj. Så stackars dom.
Vilket fall som helst så börjar folk röra på sig ut ur tunnelbanan, bussarna blir fyllda med folk så det går knappt att åka någonstans. Så vad som skulle ha varit en resa på 15 minuter vart istället tre timmar av ingenting på hornstull och sen hem. = ALLT jag lyckats planera gick åt h*vete.

 

Det verkar helt enkelt inte menat att jag skulle göra nåt idag. Så nu har jag bytt om till mjukisbyxor och vilar i min säng. Tam tam taa....

sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0