Mitt schema just nu..

känner att jag behöver lite struktur. Jag är ju så glömsk av mig.. så ibland är det skönt att ha sina planer uppskrivna nånstans. Så såhär ser mitt schema för veckan ut just nu:



Måndag: 220 kr till studentskivan (!) och gymma ikväll klockan 6.

Tisdag: Kolla in ny replokal med bandet! :) Den ska tydligen ligga på södermalm, så det blir nära mig och bra. Har också en text som ska ha varit läst .. ('Management of grief").  Att prata om död och sånt klockan 8 på morgonen känns lite av ett mood-killer. Men men...

Onsdag: Historia - redovisning. (1500-tal och Frankrike)
Singer / Songwriter läxa: översätta 'leave me alone' och fixa fram ackorden till låten. (gör på ensamblen idag!!) Om jag har tid ska jag sätta mig vid pianot och försöka komma på nåt snyggt sätt att spela den.

Torsdag: 18 år! :D YEAAAH.
Helt sjukt bra!

Fredag: Möss -provtagning inför studenten i ljushallen klockan 14.30

Lördag: Födelsedagsmiddag med släkten :)

Söndag: Siesta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0