okej..

jag veet det kanske låter bittert, men jag är trött på att folk utsöndrar och utbyter sekret framför ögonen på mig. Ja ja ja ja. Det är jättefint att ni är kära men SNÄLLA. Måste det bli 'in your face' ??
Till och med GB- gubben har fru nu för tiden.
Inte ens den ensamaste gubben i Sverige förblev det.


Om någon undrar varför denna plötliga irritation så va det ett antal incidenter idag som irriterade mig. Typ som när ett par går hand i hand på drottninggatan mot mig där jag står. Och så måste jag (!) flytta på mig så att de kan fortsätta gå som dom gör.

ja men de flesta vet att jag verkligen brukar uppmuntra folk och sådär. Men nu är jag inte på humör.

jag vet inte vad jag vill komma fram till. Kärleken är underbar.
men jag va inte på humör att vara snäll mot oartiga småbarn. det funkar inte så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0