psykologilektion

Alltså tillslut kommer man ju till en punkt då allt bara suger. Som nu. Allt är väll "okej" "egentligen" men likt förbannat sitter jag här och är bitter. Jag är trött, lite snuvig, lite frusen, tycker synd om mig själv för jag vill inte vara med på skolfoto idag för jag vet hur trött jag ser ut och av någon sjuk anledning, istället för att tänka på allt som får mig att må bra, som socker och regnbågar och att måla psykadeliska flickor i min mattebok.
Jag tror att jag känner så just för att jag håller på att bli förkyld..
Allt jag kan höra i mitt huvud är "åh jag skulle inte vilja ha en saltlakris just nu. det är så äckligt" eller typ "va skönt att jag går hem tidigare idag så att jag slipper historian för jag orkar inte".

är inte det bisarrt?! jag tycker det.
Så därför har jag bestämt mig för att jag behöver  en lång tid av harmonisk stimulans.
Detta innebär: te, socker, se på filmen chocolate och beundra jhonny depp. helst ska jag äta choklad också medans jag ser på den filmen. då mår själen lite extra bra.

det är min plan.
en väldigt bra plan, vågar jag påstå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0